søndag den 8. november 2009

Afhængig af strikkjoler

Erkendelsens time, jeg må sige det som det er - jeg er afhængig af strikkjoler. Godtnok har jeg selv kun 2, men dem er jeg tilgengæld glade for. Den ene er fra Veromoda.dk - juice long top i grå med bånd i livet og knapper hele vejen ned. Den går jeg ofte med - med min elskede, lange Nümph cardigan til. Jeg har ledt efter kjoletoppen i andre farver, har set en fersken/rosa, som ikke helt er min smag. Gad godt have den i blå, sort, grøn eller en anden efterårsfarve. Måske en pæn brun?
Hvis nogen har set dem derude, må I endelig sige til - jeg har ikke engang kunnet finde et billede af den - en dag ta'r jeg et af den jeg har.

Den anden har jeg lige købt på Trendsales - 100 kroner og så er den enkel, sort, blød og med to lommer foran. Jeg har endnu ikke prøvet den, men det er lige mig. Jeg har købt en stor, grå cardigan i H&M, som jeg kan have udenpå.

Jeg sætter lige nogle billeder ind af lækre strikkjoler:



Den første her fra Asos er virkelig flot - i en pæn lilla farve og med sjove, vidde ærmer og en pæn udskæring - kan også tages op om hovedet. Den grå er bare virkelig flot med mønsteret forpå. Den er fra Object.
Her er to blå strikkjoler. De har begge specielle effekter. Den ene i form af sjove ærmer og knapper - den anden pga. knapperne og den sorte lomme. Hvis jeg skulle vælge, er jeg nok mest vild med den til højre pga. den virkelig flotte farve. Den til venstre er fra Minimum og den anden er fra Björkvin.

Sidst har jeg sat en kjole på fra Ichi, som er meget fin, og ligner den jeg har købt på Trendsales - fra Vero moda. Min har bare lommer forneden i hver side. Glæder mig til at prøve den, er dog lidt nervøs for om den er for kort til en dag på kontoret. .


Kjolerne er fundet hhv. hos Smartgirl.dk og Asos.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar